15 Mayıs 2009 Cuma

Yaban Koyununun İzinde

 

Ankara'ya gitmem gerkiyordu bir günlüğüne. Okumakta olduğum kitap biraz kalınca olduğundan yanıma almak için okunmayı bekleyen kitaplarım arasından daha ince bir kitap seçtim. Haruki Murakami'nin kitabı "Yaban Koyununun İzinde". Uçak 1 saat gecikme yapınca Adnan Menderes'de okumaya başladım kitabı. Öyle sürükleyiciydi ki uçakta da elimden bırakamadım. Bütün gün, bir an önce dönüş saatim gelse de okumaya devam etsem diye bekledim. 22.55 uçağı için 21de Esenboğaya geldim ve devam ettim okumaya, İzmir için alçalmaya başladığımızda bitirdim kitabı.
Koyunlar, arkasındaki dağlar, çok basit anlatılmış, ama bu manzara düşüncemde öyle bir yer etti ki orada olmayı düşledim.
Konu bir dedektiflik öyküsünü çağrıştırsa da insanların kısırdöngülerini, kırıp aşamadıkları tutsaklıklarını anlatıyor.
Bana göre çok güzel, okunası bir kitap. Bu yazar ve kitabıyla tanıştığıma çok memnunum.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails