28 Ağustos 2009 Cuma

Cadılar Dışarıda



Cadılar Dışarıda Terry Pratchett


Diskdünyada başka bir serüven daha. Diskdünya çok sevdiğim ve Türkçe’ye çevrilen her kitabını okuduğum bir seri.

Diskdünya ile ilk kez bir bilgisayar oyununda tanışmıştım. Bir kitaptan uyarlandığını daha sonra öğrendim. Kitaplarını okurken diskdünyayı hayalimde bilgisayar oyunu çizimleri ile yaşıyorum. Diskdünyanın bizzat kendisini çok seviyorum, A’tuin’i, Ankh-Morpork’u hatta diskdünyanın “ÖLÜM”ünü bile çok seviyorum.

Eleştirmek istediği konuları diskdünyada yaşatıp alaya alan Pratchett şimdi de masalları hedef seçmiş kendine. Diskdünyanın tanınmış cadıları bu kez uzak diyarlara yolculuk ediyor ve acemi peri anneye yardımcı oluyorlar. Araba ve uşaklara dönüşen kabak ve fareler burada farklı bir yol izliyor. Masallara diskdünya gözüyle bakmak hem ilginç, hem de keyif verici.



Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails