15 Mayıs 2009 Cuma

Kitaplar, hayat onlar olmadan ne sıkıcı


Hazır bir blog edinmişken okuduğum kitapları da paylaşayım.
Benim kitaplara yaklaşımım tamamen subjektif, bunu baştan söyleyeyim. Bir kitabı beğenmem için geçerli kriterler ne edebiyat gücü, ne anlatım derinliği, ne verdiği mesaj, ne de güncelliği.
Kitabı elimden bırakamıyor muyum - işte güzel bir kitap
Kitapda ben de yaşıyor muyum - çok güzel bir kitap
Kitabı bitirip kapağını kapattıktan sonra bir süre daha kitapta yaşamaya devam mı ediyorum harika bir kitap
Kitabı okumayı bitirdiğimde boşluğa mı düşüyorum, ben ne yapacağım şimdi mi diyorum - muhteşem bir kitap
Benim ölçütlerim bunlar, dediğim gibi tamamen subjektif, bu nedenle okuduğum kitapları tavsiye ettiğimi düşünmeyin sakın. İsterseniz okuyun ve kendi ölçütlerinize göre değerlendirin.
Kitaplı günlerle...

1 yorum:

Âşiyanda dedi ki...

Sarkaç'cığım, bu yazınızı nasıl olmuşsa kaçırmışım çok hoşuma gitti hayret ettim satırlarda kendi duygularımı buldum.

Related Posts with Thumbnails